Stíluskommunikációval a sikerért

Sokaknak felszaladt a szemöldöke, mikor azt mondtam, hogy a vállalkozók és vezetők képzésében elengedhetetlen a stíluskommunikáció témája. Divatot akarsz tanítani a vezetőknek? Nem! Nem a divatról, és nem is a gardróbrendezésről van szó, (bár ezek is érdekes témák a mindennapokban), egészen másra gondoltam, amikor stílusról, stíluskommunikációról beszéltem.

Stílusunk – ha akarjuk, ha nem – mindenképpen van. Beszéd-, mozgás-, öltözködési-, viselkedési-, személyiség-, vezetői-, szervezeti-, vagy éppen lakberendezési stílus… Beszél helyettünk egy mozdulat, egy hangszín, egy tekintet, a járásunk, egy cipősarok, egy szoknyahossz, egy csengőhang, egy íróasztal, a cég logója, az asztalok elrendezése a teremben, stb.

Amikor találkozunk valakivel, leülünk egy tárgyalóasztalhoz, vagy bemegyünk egy céghez, egy üzletbe, azonnal megkapjuk ezeket az „üzeneteket”. Lényegében el is dől a kapcsolat folytatása, hogy lesz-e vásárlás, vagy köttetik-e üzlet. Ebben rejlik a vezető óriási felelőssége, na és a szervezeti siker lehetősége.

Ezért hívtuk meg a Vállalkozó- és Vezetőképző Központba Nagy Csilla stíluskommunikátort, aki előadásában részletesen bemutatta, hogyan járul hozzá a stíluskommunikáció a vezetői és szervezeti sikerhez, sőt a profit növeléséhez.

Csilla megerősítette, hogy beszédmagatartásunk, mozgáskultúránk, viselkedés- és öltözködéskultúránk fejleszthető, mindezek személyiségünkkel, üzletprofilunkkal és szervezeti céljainkkal való harmonizálásának folyamata tanulható.

Érdekes és praktikus példákon keresztül mutatta meg a stíluskommunikáció alapjait. Ötleteket kaptunk saját erősségeink kiemelésére, a személyiségünknek, típusunknak megfelelő tökéletes stílus – és színharmónia kialakítására, a stíluskeverés lehetőségeire. Megtudtuk, hogy egy tárgyalás kimenetelét hogyan befolyásolhatjuk a színekkel, hogyan érhetjük el, hogy nőként elsősorban szaktudásunkra figyeljenek fel az üzleti életben. Az előadás végére teljes képet kaptunk arról, hogy egy magasabb szintű vállalati kultúra miért jelent gazdasági előnyt, és hogyan emeli ki a céget a versenytársak közül.

Csilla a stíluskommunikátor szakma egyik úttörője, elkötelezettje, évekig a szak egyik oktatója is volt. Gyógytornászként, stíluskommunikátorként egyaránt szaktekintélynek számít. Nem véletlen, hogy egyre több közéleti személy és sikeres vállalkozó veszi igénybe segítségét.

Csilla Szolnokon született, itt járta ki iskoláit, majd Budapesten tanult tovább, és alakította meg saját stúdióját. A témában teljes mértékben otthon van, Szolnokon pedig itthon. Következő kurzusunkra ismét hazajön, így Te is találkozhatsz vele.

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel, és kövess bennünket!

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.