Porold le a céged! Itt a tavaszi nagytakarítás ideje…

Üzenet Nagytibinek, azaz a vállalkozó Tibornak:

Kedves Apa!

 

Nem baj, ha az üzleted berendezése nem változott 20 éve,

hiszen micsoda minőség…

Nem baj, ha ugyanazokkal az arcokkal találkozol nap, mint nap az irodában,

hiszen milyen jó, hogy szeretnek itt dolgozni…

Nem baj, ha csak régi vevőid vannak,

hiszen így pontosan tudod, mi kell nekik…

Nem baj, ha ugyanazt a hibát vétetted a hirdetésed szövegében, mint tavaly,

hiszen tavaly sem figyelt rá senki…

Nem baj, ha még mindig ugyanaz a szakkönyv a bibliád,

hiszen ismétlés a tudás édesanyja…

Nem baj, ha kiver a víz, ha az internetet kell használni,

hiszen úgysincs weblapod…

Nem baj, ha azt sem érted, mit beszélnek a gyerekeid,

hiszen téged sem értettek annak idején…

Nem baj, ha nem érted, a CEO, SEO, landing page, online, – offline marketing, instore marketing, sales, out-door tréning, branding, gamification, content marketing, Y, Z, és más hasonló szavakat,

hiszen a magyar nyelv a legszebb….

Csak tudd, hogy nem ártana egy kis portalanítás a cégben, netán jól jönne egy nagytakarítás is… Segítsek?

Kistibi

Megjegyzés: Nem tudom, hogy Nagytibi mit gondolt, amikor a levelet elolvasta, de én elgondolkodtam a portalanításon, a sokat emlegetett generációs szakadékon, és az utódlás kérdésén… A Kistibi és Nagytibi, avagy a generációváltás dilemmái című bejegyzés erről szól…

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel, és kövess bennünket!

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.