HA NEM TUDJUK, HOGY MIT NEM TUDUNK, AZT GONDOLJUK, HOGY TUDJUK. ÍGY VAN EZ A NETJOGGAL IS

Amikor megtudjuk, hogy mit nem tudunk, 2 választásunk van: visszatérünk a vállalkozásunk kőkorszaki módszereihez, vagy foglalkozunk a “netjoggal”.

 

Amíg nem olvasunk bele egy olyan cikkbe, ami az internetjogról szól, addig meg vagyunk győződve arról, hogy minket nem érintenek a milliós bírságokról szóló fenyegető hírek.

Ilyen téves magyarázatok miatt nem érezzük magunkat érintettnek:

  • „Ó, hát nekünk csak egy weboldalunk van, hogy a vevőket tudjuk tájékoztatni.”
  • „Nem, mi nem üzemeltetünk webshopot, csak megrendeléseket veszünk fel a weblapon”
  • „Mi nem küldünk hírlevelet, csak az akciókról értesítjük a vevőinket.”
  • „Mi csak hírlevelet küldünk, nem kezelünk adatokat”
  •  „Persze, van adatvédelmi nyilatkozatom, találtam egyet a neten, ami pont jó volt.”
  • „NAIH nyilvántartási számunk? Az meg mi?”
  • „Mi csak a Pinterest-ből, meg a Google-ból szedünk le képeket, azt lehet.”
  • „Persze kuponozunk. És? Mások is.”

Ismerősek ezek a gondolatok? Akkor tuti, hogy érintett vagy, és rajtad kívül még nagyon sokan.

Ha most elkezdenél a téma után kutakodni, számíts rá, hogy napokat töltesz majd a böngészéssel. (Velünk is ez történt). Kérdezz meg inkább egy jogászt, hogy biztos legyél a dolgodban, persze csak ha tudsz rá elegendő pénzt szánni.

Hogy időt és pénzt spóroljunk, mi is szervezünk egy találkozót a jogi szakértővel, akivel az előadást követően csoportos konzultáción lehet térítésmentesen részt venni.

A „Vissza a kőkorszakba, vagy foglalkozz a netjoggal” c. interaktív találkozóról ide kattintva tájékozódhatsz.

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel, és kövess bennünket!

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.