2.évad 1-2.rész – Élmény és Kommandó a Vállalkozói Klubban

2.évad 1-2.rész – Élmény és Kommandó a Vállalkozói Klubban

Mozgalmasan kezdődött az új esztendő a Brandatti Vállalkozók Klubjában.

 

Épp hogy döntést hoztunk az újévi fogadalmainkról, (hogy például miről szokunk le és mire szokunk rá), megérkezett az emlékeztető e-mail: Sorozatunk új évaddal folytatódik! Klubtagjaink úgy döntöttek, hogy a Söráriumban történő kéthetenkénti csábítást az “erről nem szokunk le” zsákba teszik. Ez egy jó döntés volt!

Kissé rendhagyó módon mindjárt két epizódot vetítünk le a sorozatból.

Fejér Andor, városunk alpolgármestere volt az első vendége a Vállalkozók Klubjának január 4-én, aki Szolnok város marketing munkáját mutatta be. Az esztétikus kiadványokból és PR anyagokból egy komplett kiállítást készített számunkra a marketing csapat. Jó hír, hogy az ajándéknak is beillő csodaszép könyv meg is vásárolható az Agorában található Turinform Szolnok Irodában.

Alpolgármesterünk bemutatta a SzolnokApp néven kifejlesztett új mobilapplikációt is, mely iOS (iPhone) és Android platformon működő okostelefonon is használható, ingyenesen letölthető alkalmazás. (Többen rögtön előkapták a telefonjukat, ez most illendő is volt!) Már másnap ki is próbáltuk a hibabejelentésre, városüzemeltetési problémák jelzésére alkalmas funkcióját! Tényleg működik! Pár napon belül eltűnt a szemétkupac a bejelentett helyről!

Az előadás végén egy szép filmet is megnéztünk városunkról, több kisfilm pedig elérhető a város honlapján.

Ezután élménykommandósaink egy “jó nagy képernyős” TV-t tettek a klubtagok elé, amibe aztán ők bújtak bele sokféle szerepben. A híradótól a szappanoperán át, a krimitől a reklámig, a helyszíni közvetítéstől az esti meséig pörögtek a humoros jelenetek, és változtak folyamatosan az ehhez illő jelmezek.

Harcsa Béla, a Szolnok TV vezérigazgatója, némiképpen komolyra fordította a szót, és beszélt a televíziózás szakmai hátteréről, a helyi televízió szerepéről, előnyiről és a vállalkozók szempontjából különösen fontos reklámozási lehetőségekről. Az „asztali” beszélgetések pedig – szokás szerint – egyéb hasznot is hoztak a résztvevők számára.

A január 18.-i második epizódunk igen különleges volt! Szín-es és Szín-házas.

Csószity Gáspár a családi vállalkozásukat mutatta be, a Kaméleon Hungary Kft-t. A ma már nemzetközi cég autófestékekkel foglalkozik, így a színek világába is bepillantást kaptunk. Az előadás így több értelemben is színesre sikeredett, megcsodálhattuk a mintákat, az eszközöket, és mindenki egy ajándékcsomaggal lett gazdagabb.

Gáspár színes világa után a színház világába léphettünk át (rövid sétával), mivel élménykommandós csapatunk tagjai páratlan lehetőséget kínáltak fel számunkra: Elsőként nézhettük meg a Szigligeti Színházban a My Fair Lady című musicalt! Radó Denise a rendező, és Deme Gábor, a rendező munkatársa a főpróbán adott lehetőséget arra, hogy minden földi halandót megelőzve  láthassuk a darabot, még a bemutató előtt.

Színes, mozgalmas, nagyszabású, élménydús esténk volt, az biztos! Köszönjük!

Hogy mi lesz február 1-én? Megírjuk majd a hírlevélben, de annyit elárulok, hogy a színházi kulisszatitkokat is átbeszéljük a művészekkel, és egyéb izgalmas program is vár bennünket a Söráriumban. Te jössz?

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel, és kövess bennünket!

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.