1. ÉVAD 7. RÉSZ – ÉLMÉNY ÉS KOMMANDÓ A VÁLLALKOZÓI KLUBBAN

1.évad 7.rész – Élmény és Kommandó a Vállalkozói Klubban

Mi az a marketing egyáltalán? – kérdezi Y-t a varázsló Dilys Derwen.

Nem tudom! Nézzük meg mit ír az infrend archívuma! – válaszol Y 2371653 az Ittadnarb bolygó lakója, és máris tájékoztatja a varázslót a mellkasából „kinyomtatott” szöveget olvasva…

„Meglátsz egy gyönyörű lányt egy partin. Szeretnéd, ha a tiéd lenne. Odamész hozzá és azt mondod: Fantasztikus vagyok az ágyban!- Ez a direct marketing.

Ha megszerzed a telefonszámát, majd másnap felhívod, és azt mondod neki: Fantasztikus vagyok az ágyban – ez a telemarketing.

Ha a lánynak egy barátod mesél eme képességedről, az a reklám.

Ha a lány megy oda hozzád és azt mondja: “Hallom, fantasztikus vagy az ágyban”, ez a márkafelismerés.

Ha az aktus után is azt mondja, hogy tényleg fantasztikus vagy az ágyban, az a vásárlói elégedettség, nota bene: még hozzád is megy feleségül– ez a márkahűség.”

Ugye milyen egyszerű?

Persze értem én, hogy aki kéthetenként szerdai napokon más csatornát néz, és nem a Vállalkozók és Vezetők Klubjában tölti az estét, ő most talán ezt a “tananyagot” nem érti egészen tisztán. Élménykommandósaink  ezúttal a távoli jövőből “hopponálták” magukat izgalmas jelmezükben a Söráriumba – egyértelműen szórakoztatás céljából. Na persze, szó sem lehet arról, hogy a kommandósaink öncélúan szórakoztassanak. A jövőből érkező vendégeinknek a nő és férfi között lévő „ezmegaz”-t nem kellett magyarázni, ellenben a marketing és az AdWords szavak értelmével volt egy kis gondjuk. Kommandós sorozatunk 1. évadának 7. része (bűvös szám) ezúttal a sci-fi világába repítette a klubtagokat.

Ahogyan az lenni szokott, később megjelent a szakember, aki viszont nagyon érti a témát, így igazán hasznos tanácsokat is adott a klubtagoknak. Göcző Ágnes a Brandatti online marketing szakértője, a Marketing Jam ügyvezetője segített a klubtagoknak kideríteni, melyek a legújabb online marketing trendek, és alkalmazásuk hogyan segít versenyben maradni. A Facebook és az AdWords rejtélyeibe is sikerült bepillantást nyerni, aki pedig szeretne jobban elmélyülni a témában, az a hamarosan induló képzéseken meg is teheti.

A következő klubfoglalkozás egy karácsonyi ízekkel, illatokkal, érzésekkel, na meg a szokásos jókedvvel megspékelt élményt ígér. Élménykommandónk bevetésre kész. Biztos vagyok benne, hogy legújabb fegyverük nagyot durran!

Ha van kedved, gyere te is! Szívesen látunk a csapatban!

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel, és kövess bennünket!

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.