1. évad 6. rész – Élmény és Kommandó a Vállalkozói Klubban

1.évad 6.rész – Élmény és Kommandó a Vállalkozói Klubban

TIRBANADT? Nem, ez így nem jó, nincs értelme. TADANTBIR.. ez meg talán pirézül van? Várjunk csak, kezd derengeni… megvan a megfejtés!!!!  B R A N D A T T I.

Hála a klubtagoknak, szerdán este helyére került a 9 betű. Közös munkával megtudhatta minden jelenlevő, ki is áll a napok óta zajló véres túszdráma hátterében. Ám haladjunk csak szépen sorban, mert ez a 6. rész vége már, csak beletekertem az epizódba, bocsánat, már nyomom is a REW gombot…!

Szerdán a szokásos helyen és időben  Radó Denise és Deme Gábor, a két élménykommandós színművész elgyötörve mesélték elrablásuk és kiszabadulásuk részleteit, (lásd 1. évad 5. rész) miközben a titokzatos emberrabló ismét jelentkezett: telefonált, levelet küldött, mi több: utasításokat adott. Elsőként azt, hogy hallgassuk meg a Mohácsi Andrea vezetési- és szervezetfejlesztési tanácsadó és Ferencz Bence marketing tanácsadó előadásait.

Andrea segítségével világossá vált, hogy mitől válik az „eladó” „jeladóvá”, és hogyan közvetít minden üzenetet a termékről, a cégről, a vezetőről, sőt még arról is leadja a jelet, amiről talán még nekünk sincs fogalmunk. Megtudhattuk, mit tehet a vezető, hogy célzott üzenetei pontosan és hitelesen jussanak el a vevőkhöz, ügyfelekhez, és hogyan segítheti mindezt a feje tetejére állított piramis, mint szervezeti modell…

Bence aki Budapesten egy nagy cégnél „marketingel”, igyekezett “megfertőzni” minket a marketing vírussal. Arról valószínűleg minden jelenlevőt meggyőzött, hogy a marketing valamilyen formája már i.e. létezett, sőt Konfucius mester kimondta a tutit, amit a marketingről ma a profik gondolnak: „Mondd el nekik és el fogják felejteni. Mutasd meg nekik és emlékezni fognak rá. Vond be őket és meg fogják érteni!” Hogy mindezt hogyan?? Nos, a klubtagok kaptak néhány ötletet a tartalommarketing, az élménymarketing, a vírusmarketing és a gerillamarketing területéről.

Egy berepült papírgalacsinon szereplő utasítás szerint további feladatok vártak a jelenlévőkre, akik vették a lapot (szó szerint az asztal aljáról szedték le), kerestek, kutattak, nyomoztak, betűket rakosgattak. A “bűncselekmény” indítéka  is kiderült végre: élménykommandósaink fegyverének, a LÉNYKEMÉ…illetve bocsánat, az ÉLMÉNYEK tárházának megszerzése. A “főbűnös” is megkerült, a Brandatti lelepleződött, a kedélyek megnyugodtak. Egyszóval, testközelből ismertük meg , hogy működik  az élménymarketing.

Az Élménykommandó a következő klubfoglalkozáson is élmény-ajándék átadását tervezi. A sorozat folytatódik, a Vállalkozói Klub egyre bővülő csapata szívesen lát még téged is, csak igyekezz!

Ha tetszett a bejegyzés oszd meg ismerőseiddel, és kövess bennünket!

AJÁNLOTT BEJEGYZÉSEK

Hozzászólás jelenleg nem lehetséges.